Sra Anna Cohí, diu:
Demanem compromís amb;
- La continuïtat en els programes, tenim problemes per poder donar continuïtat als tècnics i als usuaris.
- Cal la publicació de dades, de resulatats d'inserció per part de l'administració per tal de poder trencar l'estigma i sensibilitzar la societat en general.
REPTES:
- Inserció laboral
- Continuïtat en els llocs de treballs.
Sr. Xavier López, diu:
"Cal treballar conjuntament per poder arribar als objectius que ens marquem.
Si el món canvia, cal que ens hi adaptem. Això no vol dir no tenir una estratègia, sinó que les maneres de com afrontar-ho aniran canviant.
Les eines, (tan l'administració com vosaltres mateixos), ens hem d'anar adaptant.
Cal saber quines són les necessitats i quins els mitjans dels que precisem. Ara mateix l'escacetat és notable. A mi, per fer front a aquest escenari, se m'acut, la cooperació entre les entitats que ja esteu desenvolupant aquesta activitat. Les entitats, avui en dia, cal que siguin grans i siguin àgils.
Cal cooperació entre les entitats públiques i privades.
Volem la integració laboral de tothom, i per tant, i especialment, el de les persones amb discapacitat. Per aquest motiu, tots hem de col·laborar per fer-ho possible. La finalitat última, és que tothom pugui treballar on treballa tothom. Això és una declaració d'intencions.
El govern està fent un esforç per preservar el que teníem, en el sector. Preservant el nivell d'activitat que teníem. També volem pensar en termes de futur, comptant també amb totes les entitats del sector i el Carles Campozano per parlar del decret de polítiques actives. Definint entre tots els objectius de treball, ja que tots ens hi juguem molt.
Volem transmetre un missatge de compromís en comptar amb els experts del sector, estant doncs en contacte amb vosaltres.
És una necessitat d'aquest país la col·laboració, la unió i el treball conjunt.
Haver fusionat l'àmbit laboral i el de l'empresa és un punt faborable pel treball i la millora de l'ocupació".