El proper 6 de febrer, l'Hotel Husa Tres Torres acollirà la setzena edició del Curs d'Actualització en la Formació i Rehabilitació d'Implants Coclears organitzat pel Centre d'Implants Coclears i Audiofonologia, i dirigit pel Dr. Clarós i la Sra. Ma del Carmen Pujol, logopeda i directora del Centre d'Implants Coclears i Audiofonologia de la
Clínica Clarós.
Aquesta Jornada s'adreça a famílies, logopedes, pedagogs, audioprotesistes, metges, foniatres, otorrinolaringòlegs i, en general, a totes les persones interessades en el programa d'Implants Coclears. Durant el curs, s'exposaran novetats de l'Implant Coclear i les prestacions dels diferents mètodes existents d'implants coclears i d'altres implants d'oïda que hi ha actualment.
Entre les ponències que s'oferiran en aquesta Jornada, destaquem la que presentarem des d'ACAPPS, amb el títol
L'Atenció a les famílies amb infants implantats des d'ACAPPS. Més enllà de l'implant, a càrrec d'Helena Solé, professional del
Servei d'Atenció i Suport a les Famílies d'ACAPPS, i la Maite Camps, sòcia de la nostra entitat i mare d'un nen implantat.
Per assistir-hi, cal enviar la butlleta d'inscripció amb totes les dades complimentades i amb el justificant de pagament a la Secretaria de la Clínica Clarós (clinica@clinicaclaros.com). El pagament el podeu fer mitjançant un xec nominatiu o per transferència bancària, amb l'import que hagueu d'abonar segons les següents tarifes:
Otorrinolaringòlegs ............................... 150€
Metges residents ORL ............................ 120€
Logopedes, pedagogs, audioprotesistes.... 100€
Familiar d'implantat o implantat .............. 65€
Adreça: Hotel Husa Tres Torres . C. Calatrava, 32. Barcelona
Per a més informació: Secretaria Clínica Clarós. Tel. 93.203.12.12 / Fax. 93.280.33.32 / clinica@clinicaclaros.com