Vols estar al dia?

Subscriu-te al butlletí per rebre totes les novetats via mail

Parla amb nosaltres

missatges SMS:

93 210 86 27

 

Usuari SKYPE:

FederacioACAPPS

 

Usuari MSN:

acapps@ hotmail.com

 

Telèfon:

93 210 55 30

 

NOTICIES D'ACTUALITAT

El Barcelona Bus Turístic és accessible per a les persones sordes - 15/07/2009

Barcelona fa un pas endavant en la millora de l’accessibilitat al transport públic amb la instal·lació del bucle magnètic al Barcelona Bus Turístic. Amb aquesta mesura, sumem un nou resultat del treball que realitza conjuntament l’Institut Municipal de les Persones amb Discapacitat de l’Ajuntament i la nostra entitat, que hi treballa en representació de les persones sordes.


Socis d’ACAPPS durant la prova al Bus Turístic

 
Cal dir que les proves prèvies a la posada en marxa del bucle inductiu les van realitzar socis i sòcies de la nostra entitat, als quals agraïm la seva col·laboració en la tasca per promoure l’accessibilitat a les persones sordes.


El sistema de bucle inductiu està operatiu des de gener de 2009 i és gratuït per a aquelles persones amb audiòfon  amb bobina telefònica o implant coclear que ho sol·licitin. Com coneixeu, consisteix en un collar amb bucle que transmet amb total claredat el discurs d’àudio directament a la pròtesis auditiva, a l’audiòfon (amb bòbina telefònica) o a l’implant coclear. Només cal col·locar-se el collar connectar-ho a l’audioguia del Barcelona Bus Turístic i posar l’audiòfon en la posició “T”.


Per poder fer servir aquests collars, cal que us adreceu al Centre d’Informació de Turisme de Barcelona ubicat al soterrani de Plaça Catalunya, davant El Corte Inglés. Només haureu d’omplir un full amb les vostres dades per tal de formalitzar el préstec.


 


 







El Bus Turístic de Barcelona és accessible

ACAPPS - Providència 42, 4rt - 08024 Barcelona

Tel Fax 93 210 55 30 - acapps@acapps.org - SMS 93 210 86 27