Vols estar al dia?

Subscriu-te al butlletí per rebre totes les novetats via mail

Parla amb nosaltres

missatges SMS:

93 210 86 27

 

Usuari SKYPE:

FederacioACAPPS

 

Usuari MSN:

acapps@ hotmail.com

 

Telèfon:

93 210 55 30

 

NOTICIES D'ACTUALITAT

Del 2 al 4 de juny, torna el Saló Avante per a l'autonomia personal i la qualitat de vida - 06/05/2010

El recinte de la Gran Via de Fira de Barcelona acollirà la segona edició del Saló Avante els propers dies 2, 3 i 4 de juny. Aquest any, el Saló vol augmentar la seva internacionalitat i consolidar-se com  a un dels referents europeus en presentar els últims avanços tecnològics per millorar l'autonomia i la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i/o en situació de dependència.

Segons el director del Saló Avante, Josep Antoni Llopart, "enguany es vol potenciar la innovació, concentrant els darrers avanços tecnològics en l'àmbit de les tecnologies de suport, l'accessibilitat, les Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC) i el disseny universal".


Solucions integrals i espai de debat
El Saló tornarà a estructurar la oferta comercial en cinc grans sectors: Solucions i innovacions tecnològiques; Assistència i Serveis especialitzats; Llar i família, amb productes i equipaments per millorar l'aautonomia, la seguretat i la qualitat de vida a casa; Accessibilitat i Mobilitat Urbana, amb propostes per crear entorns sense barreres, accessible si més confortables, i Vida, societat i empresa, amb empreses que promouen la igualtat d'oportunitats.

Un dels principals atractius d'aquesta segona edició serà l'espai d'Innovació Tecnològica i Networking, en el que les empreses, els centres de desenvolupament tecnològic i les universitats presentaran prototips i projectes per l'ús de l'àmbit sanitari, assistencial i domèstic.


Registra't-hi gratuïtament fins l'1 de juny!
Si voleu assistir-hi, fins l'1 de juny es pot accedir a l'acreditació gratuïta des  del Canal Visitant  i seguir els passos que indiquen. Un cop rebeu el codi  de la vostra acreditació a l'adreça de correu electrònic que hagueu facilitat, caldrà que l'imprimiu i el mostreu a l'entrada de la fira per poder-hi accedir.

A partir del dia 2 de juny, l'entrada al Saló Avante tindrà un cost de 10€








Edició de l'any passat del Saló Avante
  • Logotip Saló Avante

ACAPPS - Providència 42, 4rt - 08024 Barcelona

Tel Fax 93 210 55 30 - acapps@acapps.org - SMS 93 210 86 27